close
標題:

大學JUPUS一問 (20分)

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

發問:

小弟下年將參加高考,之後要面對jupus ,但小弟對大學各科目依然不清楚,而且亦不知道各大學的強科目,而小弟自己本身非成績十分好的同學,正讀中屎世屎和通識,希望各大大可以提出意見。本人沒有對任何一科有太大的興趣。 無言感激...請指點小弟 更新: @_@ 黑仔王..其實我上年都有過睇過~"我就係煩緊個25 個...寫咩好...歷史學 其實我都ok...咁我想問..寫jupus既策略係咩?...我听人講話好似有咩水泡科....其實應該點放@_@?

最佳解答:

睇你都係文學院嫁啦 例如有哲學,文學,語言學,歷史學等 但係你刀可以試下商科 例如工商管理,經濟等 首先你一定要有個興趣話想讀邊一科, 因為jupas得廿五個位 唔通你亂填咩 唸好對邊科有興趣,想讀 跟住就係9 10月各大學o day 去睇一睇 唔係叫你去睇間學校有幾大/睇d女有幾索 係去睇果科的基本要求,入學中位數,讀d乜,岩唔岩你 例如你想入計量金融,你唔知頭唔知路,唔知佢要求你讀過純數 你走去填係果25個位到,米浪費囉 2011-08-08 12:38:03 補充: 首先我記得應該有分5個BAND ABCDE A-頭三科 B-第4-6科 C D E 詳情請睇返jupas有關資訊 Band A係博殺科 你要將最想讀的三科放前 而1,2,3分別係 你最想入,你好想入但較有把握,你都想入但三個中最有把握 俾如你想入chi hist,hist,geog 你覺得最想讀geog,跟住hist,但chi hist雖然冇前兩個咁想讀 但較有把握 1.geog 2.hist 3.chi hist 2011-08-08 12:43:20 補充: band A係超想讀的科目 B係好想讀的科,較A有把握 C係幾想讀的科,較AB有把握 D係hea科,唸住gra到就算,想有把握拿degree的科 E水抱科 係一d唔會有人揀的科,例如嶺南哲學,,,同埋ass/HD因為jupas有ass/hd俾你揀 可以擺落25個當中 至於點樣擺就睇你自已,因為冇人俾你更清楚自己想點,乜野level!

其他解答:

你可以上呢個網睇下: www.eduplus.com.hk/9 入面有個Dr Ed Q&A Section 係幫人解答升學有關問題 你可以send去問一問意見!
arrow
arrow

    gbu94mz95e 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()