標題:

本人14歲 我有食煙 我吸入腑的 會吾會吾高架?!

發問:

本人14歲 我有食煙 我吸入腑的 會吾會吾高架?!

最佳解答:

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

吸煙現時冇醫學証明會導致變矮 不過你家下得14歲.... 食煙 會影響發育的 因為煙仔含有尼古丁+焦油同味幾千種化學物質(包括殺蟲水,山埃etc) 呢d物質會影響身體吸收營養,腦部+身體會發育不良的 所以會高得好慢..什至唔會點高tim...智力也一起衰退 所以唔好再食啦..到時又矮又蠢就好斃啦

其他解答:

我無幾耐之前睇咗一本《愈痛愈美麗》的繪本 入面係講一個由中三就開始食煙ge女仔 佢吸咗唔係好耐就患上鼻咽癌 雖然佢最後都好番 但係治療的過程就生不如死 而且以後都唔可以再吸煙或者二手煙 我想藉著這個機會向看到這些文字的人說 "一支小小的煙真的可以累死你! 唔好睇小一支煙的威力"
arrow
arrow

    gbu94mz95e 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()