標題:

20點!!想問有關19歲讀中學既問題。

發問:

我係上年讀完last 1年會考,得4分,之後讀過毅進。今年18歲;我唔想讀HD,AS個類型既課程, 我想問幾個問題: Q1:我打算今年做一年野,下年再讀番新學制可行嘛? Q2:如果係咁既話我應該報讀新學制既中4定係中5呢? Q3:到時我19歲仲有無D咩中學收我? Q4:無既話,私校會唔會係個好選擇? Q5:私校方面遵理同英皇邊間會好D? Q6:定係有第2D好學校(屯門,元朗天水圍都okay)? 請有心人回答,唔好搗亂;因為我有心想讀番書,謝謝。 更新: @猴子 thanks a lot. 但我仲想問問: 我其實想轉制都係因為想讀大學,做老師。 但去外國或者台灣讀書既話,番黎香港做唔做到老師? 謝謝

最佳解答:

Q1:我打算今年做一年野,下年再讀番新學制可行嘛? 不可行,因為你沒有讀一年書,會影響學校收你機會。 Q2:如果係咁既話我應該報讀新學制既中4定係中5呢? 當然是中四啦,因為你由中五讀起,你會覺得好難 Q3:到時我19歲仲有無D咩中學收我? 我相信沒有一間中學收你,因為你毅進學歷與中學不相同。 Q4:無既話,私校會唔會係個好選擇? 私校一定會收,不過要快報名,較知名私校好快會無位。 Q5:私校方面遵理同英皇邊間會好D? 我建議遵理,因為不錯 Q6:定係有第2D好學校(屯門,元朗天水圍都okay)? 我認真說,你搵中學讀真係好難,而且教育局是不會幫忙。如果你讀私校還有機會

其他解答:

聽你咁講..你係咪已經完成左毅進課程架啦? 因為如果你要重新讀返新學制..再讀DEGREE.. 都已經係三年後嘅事情.. 唔知道你唔想讀HD或者AS的原因... 你係想升大學的話.. 都有好多路徑GE.. 如果你想詳談的話.. 歡迎你msn我的.. tofuyan0109@yahoo.com.hk

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

arrow
arrow

    gbu94mz95e 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()