標題:

年齡大, 生 BB

發問:

我想問問, 若 35歲左右生 BB, 對 BB 會否有影響 ??? 因聽人講過, 年齡越大生, BB 好大機會有"唐氐綜合症" 請大家提出一下意見 !!!!!!!

最佳解答:

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

雖然年紀超過35已算高齡產婦,每樣檢查一定要小心. 我生的時候都係高齡產婦,所以都好擔心個B有無問題,因為醫生說過高齡產婦陀住唐氏綜合同基因問題都有好大機會,所以陀的時候,每一樣檢查都要check得好緊(驗血同胎水),初時驗血報告話我BB的基因有問題(因為我胎住係孖胎,所以驗血無咁準),生唐氏機會大,所以叫我check胎水,好彩報告一出就話無事,個人當時至定哂.不過陀到六個月左右,又話我同BB出現問題,所以在二十八週開刀取出,出世時只有一磅同兩磅嘅BB,依家已經兩歲幾了. 如果妳真係高齡產婦,記住要小心.

其他解答:

通常34歲以上已是高齡, 如有了bb, 就需要去驗下個bb有無"唐氐綜合症", 通常係抽羊水或驗血
arrow
arrow

    gbu94mz95e 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()