標題:

鐘煌靚D定鐘嘉欣靚D呀?

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

發問:

我個人認為鐘煌靚D

最佳解答:

其實都冇話邊個靚D既....各有特點囉 鐘煌佢就睇落去後生D個樣蠢蠢地,幾得意 鐘嘉欣個樣就成熟D囉,不過我覺得佢好似成日好易發呆果D人囉, 不過我都係鐘意鐘家欣多D>.< 以上純屬個人意見,唔岩聽唔好鬧我呀......

其他解答:

我識得鍾煌...所以覺得鍾嘉欣靚D|||||鐘煌.iam is鐘煌 fans|||||兩個各有各性格同氣質... 但我認為兩個都靚.....不過我鍾意鐘嘉欣多d...哈哈|||||我認為鐘嘉欣靚D|||||Of course 鐘嘉欣|||||我自己覺得鐘煌好D囉.. 但係我一個都唔2架喎,,,|||||鐘嘉欣靚D|||||鐘煌.iam is鐘煌 fans|||||鐘煌.iam is鐘煌 fans
arrow
arrow

    gbu94mz95e 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()