close
標題:

心事T.T Help!Help!Help!

發問:

我今次考試考得唔好,數學51分,英文68分-_-lll,我同屋企人打算四月去旅行,如果同佢地講,佢地會有咩反應?>_<

最佳解答:

你:呀爸對唔住,今次我考得好差 佢:(版本一)你有無努力讀過書架?/(版本二)唔緊要,你再比D心機努力讀書 (版本三)呀爸大過左要靠你養(無講出口) 你:最多我再努力一D啦 佢:唔好比自己太大壓力(這也是我的想法)/總之你要努力D 你:自己諗

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

其他解答:
arrow
arrow
    文章標籤
    心事 同屋 英文 T.T
    全站熱搜

    gbu94mz95e 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()