close
標題:

男女愛情問題!!!感情問題

發問:

係咁ge:之前我同fd去toilet.去完toilet之後番回課室!!有個女同學A拉左我出走廊同我講岩岩CCC大大聲咁講XXX(指me)係我條女..so叫我小心d..**佢叫我小心d係because 果陣我比之前ge fd杯角緊,,而CCC又大大聲咁講XX係我條女..女同學A怕我會又比之前ge fd講3講4.至於女同學A係係我比杯角時同我fd ge人佢冇同其他人一樣咁.反而encourage我,令我堅強番..由哩到見女同學A講CCC大大聲咁講XXX係我條女lee件事可吾可信???之後other ge 男同學都有把ccc ge things 放係我到每次teacher 提我時,, other... 顯示更多 係咁ge: 之前我同fd去toilet.去完toilet之後番回課室!!有個女同學A拉左我出走廊同我講岩岩CCC大大聲咁講XXX(指me)係我條女..so叫我小心d.. **佢叫我小心d係because 果陣我比之前ge fd杯角緊,,而CCC又大大聲咁講XX係我條女..女同學A怕我會又比之前ge fd講3講4. 至於女同學A係係我比杯角時同我fd ge人佢冇同其他人一樣咁.反而encourage我,令我堅強番..由哩到見女同學A講CCC大大聲咁講XXX係我條女lee件事可吾可信??? 之後other ge 男同學都有把ccc ge things 放係我到每次teacher 提我時,, other ge男同學都會話[[喂!CCC呀XXX wor help 人la!!!]] 而我都開始留意下ccc lee個人…佢又真係有d迴避我ge眼神..其實一直我都吾覺係d咩..but我發覺我好似中2左佢..E+見到佢都會有d吾敢正視佢.. but佢大大聲咁講XXX係我條女lee件事已經係3年前ge事..事發半年後我先覺我中2左佢..但當時因為我有個更中意ge人所以冇理佢..f.4都係in the same class with him..我都係有DD中2佢,,but f.4我又遇到新一個boy(TTT)我又係中意TTT多D.. 所以又冇理CCC-.-;但我果陣我可以好肯定我對CCC係有d感覺…直到E+ F.5吾同班我見到佢on msn係有種掛住ge feeling..but TTT都係同我同班所以我都係中意TTT多D…但我有同CCC講我中2過佢..佢好冷淡咁應我..其實我都知佢應該吾再中意我(當佢之前有中意過我黎計).. 但我E+好真係對佢有D感覺..不過我始終中2TTT多D之後第2就係CCC..點算好??係咪因為我知道CCC話中意我所以我先中意番佢定係點..我應該點做好?? 更新: 我其實仍處於暗戀階段.. 我可以sure 我自己係中意TTT多D但CCC on msn or 係學校見到佢先會有feel..其實時候係少D有feel… but TTT and CCC都知我中意佢/中意過佢..but TTT係我直接同佢講我愛你..而CCC我最近同佢講我中意過佢..佢照計係吾知E+我對佢都有feel!!!! 所以我都吾知自己想點!!??我應該點做??

最佳解答:

你F5了,不要花太時間在幻想和懷念感覺中啦。一是維持大家的同學/朋友關係,(要讀好書)等一年後畢業自然要發生的便會給你答案/你主動要求答案那個真的喜歡你[可能還只是你一廂情願]一是邀請他們跟你跳舞[真是去參加跳舞班-社交舞或HIPHOP都可以的),或者一些活動不是跟學校/學習有關係的,是你的興趣…],看看那一個願意陪你。 愛情的開始需要兩個人試試一起跳舞來實際地夾夾,不能只是自己一個人在想像和期望對方表現那種你喜歡的感覺。我想你的問題原因是你很喜歡CCC曾經(傳聞)表現那種大膽的表白表現(由於仍未證實所以你仍對他有感覺),同時亦希望你喜歡的TTT會作出類似的表示,所以其實你是自我構思期望CCC曾經出現的表現會由TTT做出。不過你要開始長大,不要再用這種單向思想和主觀意願來做人了(我想之前你給全人類杯葛可能也是這種自我構想的表達使別人-尤其是女生-妒忌那種強勢。將來讀大學或工作要識收放,有主觀想法的同時還是尊重別人的做法,最好是自己的做法可以帶動別人也得到良好感覺或成功感)。 你試試問自己甚麼/怎樣會令CCC或TTT會覺得你會是提昇他們「成功」/「滿足感」的那個人。這樣才是考驗你真正喜歡和那一個才能跟你「相愛」的人。

其他解答:

其實你可以咩都唔洗做...因為你好清楚咩叫應該同唔應該~ 妳只係想攪清楚自己既感覺... 妳同現任既男朋友係咪關係比較平淡又悶悶地~? 雖然妳好極力話妳喜歡佢多D...我覺得妳好似說服緊自己吧了... 未必係因為佢話過中意妳...妳才有這樣反應... 感情係日積月累...如果妳認識CCC在先...又開始有鍾意佢... 感覺一定深過TTT...但又未必係影響左妳同TTT既關係... 不如講多小小妳既感覺~黎呢到傾下~ http://www.facebook.com/lovingblog|||||係咪因為我知道CCC話中意我所以我先中意番佢定係點..我應該點做好?? 很多時候,人都會被自己的想法所侷限 這時,你應該要用新的角度去思考 這樣問題才能解決 因為很多問題起因 都是因為不了解自己所產生 推薦你這個東方玄學的免費算命網站 網址:http://www.tellyou88.com 可以免費算:紫微斗數、姓名學、易經占卜 可以了解你的問題 並且得到解答 誠心的推薦給你 !!

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

arrow
arrow

    gbu94mz95e 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()