標題:

關於2月14日情人節

發問:

如果你鍾意一個女仔 咁起情人節果日應該送花俾佢la(學校有搞送花活動) 咁應送幾多枝最好?? 註(佢唔係我女朋友 只係鍾意佢姐)

最佳解答:

我覺得送一支 rose (or 其它佢鐘意既花 記得唔好送黃rose就得) + 小小星星花 再加張卡仔 就好 看來發問大大應該係學生 我覺得送簡單點就好 再加上你地未一齊 送太大束 她也可能不好意思收下 ps 記得唔好送黃rose 因為他的花語解譯唔係咁好 2007-01-14 22:13:48 補充: 以前做parttime時收過一個客既花好似送左一打rose... 不過我都己經比佢嚇親 =.=因為同佢唔係好熟 上無咩二句只係佢差唔多日日都去shop買野...

其他解答:

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

如果你鍾意一個女仔你可以寫信(惰信),送一枝花俾佢(侍[表]一心一意)|||||一枝就夠喇. 唔好太多, 太多可能會令佢好驚架|||||你可以送100枝花(玫瑰花) 但是你說學校有搞送花活動 我唔知道你學校送甚麼花??? 但是我建議你送100枝花(玫瑰花)|||||nine red rose because long long dog dog.|||||One red rose only.Good luck!
arrow
arrow

    gbu94mz95e 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()