close
標題:

今年饑饉30 Sammi唱過既歌

發問:

佢係閉幕音樂會度唱過一首歌 一開始係唔知咩"為甚"咩"受折磨".... 請問有冇人記得係咩歌....? Thanks! 更新: thanks for trying...but.....no ar, not this one ar I know they have the lyric of this song in the campbook too but....呢首應該係番唱歌黎架 我所講既歌詞係第一句就有架喇.....

最佳解答:

鄭秀文 - 有一種快樂(宣明會助養兒童歌曲2008主題曲) 從我投入你不相似的世間 便不斷的慨歎 還曾弄濕這雙眼 難明存活怎麼艱苦似攀山 然後回望我非必要的襯衫 換到甚麼讚歎 才明白你縱使苦慣 微笑卻比起一加一更簡單 從此喜悅是發覺 原始不等於不快樂 為著豐盛來自分享快樂 你與我都要學 能扶著你是最高的高興 原來完美大志無須比拚 成就最大正是找到使命 散播暖意造就笑聲 擴闊生命 完全為掛念你純真反應 能為你奉獻像溫馨約定 叫我的心境如水清 鳴謝你令我心輕得可遠飛 認清自己佔有 同樣亦該懂得捨棄 從前爬盡高山哪算了不起 MP3下載: 宣明會助養兒童歌曲2008有一種快樂 http://www.worldvision.org.hk/cstv/sammi.mp3 你聽吓係咪呢首~~應該係架啦~不過冇你所講既歌詞喎!你可能聽錯啦~大家都知sammi 唱歌D發音好特別....架啦!! 2008-04-24 13:14:42 補充: 唔係呀!咁我諗係「喝采」啦! 「藝人與公司各有立場」 Sammi盼梁洛施和平解決糾紛 (星島日報報道)前晚「饑饉三十」在無風無雨下圓滿結束,「饑饉助養使者」鄭秀文(Sammi)與「饑饉之星」梁詠琪(Gigi)到場為營友打氣,Sammi指2人合唱的歌曲《喝采》很有意思,人生有時像過山車有高有低,希望大家幫助有需要的人。文:張穎芝 圖:譚志光 Sammi與Gigi合唱過《喝采》後,齊齊分享探訪老撾之旅,Sammi獻唱《有一種快樂》,唱出探訪後的感受。最後,Gigi與一眾「饑饉天使」和營友一同倒數,敲打銅鑼完結30小時饑饉,她帶領「饑饉天使」載歌載舞,氣氛高漲。

其他解答:

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

arrow
arrow

    gbu94mz95e 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()