close
標題:

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

有電話..點仙可以搵到佢既性名呀(40)

發問:

有電話..點仙可以搵到佢既性名呀(40) 我有一個人既手提電話 我好想知道佢既性名 但打去1083又冇用.. 1083話幫我唔到 不過我有佢手提電話 重有咩方法可以知到佢個性名呀 解答到我的問題既朋友除左有40分 我重會比你5星 重有最好的評價

最佳解答:

你可以按號碼打去,首先要講出你自己的姓名,這點一定要做,因為對方都會提防被無聊電話騷擾的,如果你先講出姓名,對方認定確係有你這個人,就會消除介心,到時你問他姓名,對方就會樂意話你知的.

其他解答:
arrow
arrow

    gbu94mz95e 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()