close
標題:

我想問如果之前女友話比d時間佢8月31號之前答我

發問:

我7月16佢同我講分手之後 7月27同佢之前條仔一齊 佢之前條仔扮好人...係佢失落時乘虛而入..佢同佢表姐講我為佢改變...但佢話佢之前對佢好好...佢話比d時間佢諗下....我可以點做..但佢一時搵我出街 一時同佢條仔出街... 又上佢屋企...但佢話冇做果d野....開心唔開心d野都會第一個同我講.....我都唔知點....有冇人可以幫下我

最佳解答:

你可以點做? 佢咪話左你知lor 8月31號前答你 佢係你鍾意既人 你應該信佢 並尊重佢既決定 你唔洗擔心 應該話你擔心都冇用 問題係唔洗自己問嫁 當佢想話你知 唔洗你問 佢自然會講 信你自己 信你愛既人

其他解答:

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

好想佢回來我身邊|||||你而家的情況是肉隨砧板上...可以點? 佢係莊你係閒, 話事權不在你...|||||而家可以做既就係等佢答你囉~ 佢而家又唔係你邊個, 無得迫佢架喎......有佢既自由!!!|||||單刀直入,直接同佢講'其實我仲好愛你,一直都係到等緊你... 可唔可以比多次機會我!你會應成佢改... 唔好理其他野,諗黎都冇用,早d知道好過拖拖拉拉.... 係我,我就一定會早d搞清楚哩個問題=.=
arrow
arrow

    gbu94mz95e 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()