close
標題:

5 仔 urgent~5仔毒品案..如何判~請幫忙解答

發問:

我33 AGE 之前有感化在守 己守了一大部份時期 之前 係K仔`0.06 左右 今次又衰了4粒5仔~ 感化官可以幫到我嗎? 我應怎做? 才可以輕判一點? 本人不想戒毒所(這樣入 戒毒所 6個月) 尿報告在近多個月都沒有中驗毒 可以怎做?

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

最佳解答:

以下純屬個人意見~ 如果我無理解錯誤,你應該到目前為止,仍然係感化期間~ 感化期間再犯,加上你應該係斷正,俾人搜到,其實都好難輕判,唯一可以做就只有認罪,或者嘗試上庭當日搵當值律師幫你求情 (印象中係 $400-500左右),但你預左有心理準備入戒毒所。 其實你已經33 歲,而家再犯,會令個官覺得你之前唔係有心、認真地改過,或者叫做令人覺得你唔夠成熟。 另外,恕我直言,既然你自己都唔想佢判你入戒毒所,咁就應該汲取教訓,唔好再俾機會自己再犯。

其他解答:
arrow
arrow

    gbu94mz95e 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()