標題:

我15 age 有34腰!170cm高

發問:

如果我15age就有34腰!170cm高 咁算唔算肥 如果我想減有咩方法可以減到!

最佳解答:

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

15AGE就有34腰其實肥架LA 首先你有冇耐力同係唔係真係認真先... 真係會好辛苦架喎 不過減肥最重要講求健康... 我同我個FD都係用同一個方法...佢竟然一個星期減左五磅=.= 我真係冇野講...不過佢真係幾忍得口...哈 如果你有問題就ADD我:k523hk@hotmail.com OR www.healthcometrue.com/healthbeauty

其他解答:

d衫幾靚架,又平,得閒黎睇下呀^.^ http://hk.user.auctions.yahoo.com/hk/booth/mec0514|||||我之前試過好多方法都減五肥,試過搽減肥膏、食減肥藥、食餐單、節食、健身、跑步、跳繩、減肥公司都減唔倒(或者係效果唔理想)。 太多副作用了,讓我身體出現了很多問題(個人好?????)............... 之前有朋友介紹左餐俾我,剛剛開始 效果好好~一d都唔辛苦~ 一個星期減左6磅,之後仲改善左長期便秘問題,風濕性關節炎~ 現在用埋外在改善,令敏感皮膚從此次消失^^ 你去呢個網址睇下佢地幫唔幫到想減肥ge你~ www.naturalhealthyplus.com/kaman|||||如果你真係認真要減既話,我想同你分享我既心得 我之前146磅,唔算好肥...但為佐要整走個35吋肚腩, 我開始佐我既減肥生捱: 試過2個半月食肉減肥法,1個月西柚減肥法,同五日節食. 無錯係減到磅,而且真係幾快,但就搞到我皮膚勁差, 而家一停就激反彈,仲肥過之前幾多,個人又無精神咁... 就O係我準備開始食減肥藥之前幾日,我O係UWANT見到一個減得好勁, 有番少少腹肌,而且精神好明顯好佐好多既例子... 所以我就問佢點減,佢亦好樂意咁跟進我個CASE.. 我有2008年4月開始減,我2個月減佐20磅,6吋腰,鼻敏感已經無番發過, 而之前用錯方法減肥而有既皮膚敏感亦都有好大好大既改善. 最重要係我到目前呢刻為止,so far 無咩做過運動,但都無番肥番!!! 如果你想要認真減,減完唔再肥番既話,ADD我MSN傾丫=]: willson@live.hk
arrow
arrow

    gbu94mz95e 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()