close
標題:

本人28歲,中5畢業,會考0分,想報讀ive,會唔會太老唔收?

發問:

本人28歲,中5畢業,會考0分,幾年之前讀左毅進,pass左 呢幾年做野儲錢,依家想報讀ive 會唔會年紀太大唔收? 入ive之前係唔係會有個test?test中英文 大家幫幫手>.<" 前路旁煌的我 更新: 有無人幫到我呀?>.<"

最佳解答:

讀書跟年齡無咩關係,假如你能力許可,又有時間,讀書又那有年齡既界限呢!而毅進PASS左,已經等如中五畢業吧!有D CERT或DIP,可以收你的,就算無毅進,有D CERT都會收21歲以上當作MATURE STUDENT.我本身都係中七畢業,而家32歲先讀返HIGH DIP,我覺得你唔使讀IVE都得既,搵D大學校外進修學院睇睇,如HKUSPACE, POLY, 中大同城大都有適合你的課程的

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

其他解答:

仲有咩選擇呀?>.<"|||||其實你可以毅進合格左再入都OK~ 但另一方面如果你工作和你報讀既課程有關係都可嘗試報. 有關係更可叫上司寫推薦信~ 我朋友都係咁~|||||你覺得IVE真係岩你? 其實仲有好多選擇既`` 你應該再考慮清楚`` 你呢類型既個案...我見過唔少'' 搵我傾傾吧`` e-mail/MSN:dark_knight0713@hotmail.com|||||唔會年紀太大唔收, 有個test? test 英文 誠聘電腦資料輸入代表數名, 92320740 陳生 電郵履歷表 mmgoaction@yahoo.com.hk
arrow
arrow
    文章標籤
    左毅進 畢業
    全站熱搜

    gbu94mz95e 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()