標題:

(+40分) 又要發問問題, 又要棄置問題ge人係咩心態 ??

發問:

(+40分) 又要發問問題, 又要棄置問題ge人係咩心態 ??? 咪喇...下次我都係揀有人答ge問題先好答喇 !!! 仲有點解通常都係小學級 5 級先會棄置問題呢? (最佳解答取40分)

最佳解答:

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

我都試過一次,但係我真係唔想,過左期先知~ 而家有d問題問得好冷門,我問過一條問題,冇人解答,真係逼住要棄置佢囉~ 有d又答得好求其,一句起兩句止,而且又冇乜人答,又真係好無奈lo... 我又成日見到d人賣廣告(尤其係減肥既野),而且差唔多個個回答者都係, 見到都把幾火,而家上黎問問題梗係希望可以搵到理想既答案, 淨係得d廣告又有咩意義喎~>< 揀唔落手,咪比其他人揀囉~ 又或者唔係個個都咁得閒成日上網,所以過左期都唔奇丫~~ 好簡單ja,通常小學級五級d分數都唔會高ga la~ 你諗下如果你係一個game里面得分都唔高,你自然就冇咁重視la~ 所以唔係咁上心,棄置問題既人咪多lo~

其他解答:

通常都係唔記得左 上得黎問野既通常都係d關係到自己既問題 但有時d問題解決左就唔會記得上過黎問 所以就棄置左個問題 我諗冇人會特登棄置個問題等比人扣分掛 至於小學5年級,係因為大多數人都係咁上下分數 所以都係咁上下級別(姐係小學5年級呢個級別既人比較多) 所以棄置問題既人多數都係小學5年級 希望解答到你既問題啦=]
arrow
arrow

    gbu94mz95e 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()