標題:

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

再過三個月的我便是16歲,身高1.59,唔知道16歲的我還會不會長高???

發問:

其實在今年10月是我16歲的生日,我不知道在16歲之後的我還會不會長高,16歲之前的我唔係經常做運動,我長得很像我Father,人人都說我長得很像我Father,My Father身高1.76,其實到了我這個年齡,還會不會長高???另外,可否提供一些增高方法或網站!!!

最佳解答:

會! 一定會! 16~20歲係增高增肥嘅黃金年期! 多做跳躍運動如跳繩、打籃球、排球..加埋有營食物....好快你就高過你老豆架啦!(除非你老豆高過姚明)

其他解答:

你真係認真想減肥?想唔想減完之後唔肥反?? 我都用過做運動方法去減重但效果唔明顯, 之後用左個健康既方法去減重, 不用食藥及做運動冇沒有副作用,又吾係好貴,仲精神好左, 睇下個網址,有好多健康資訊幫到你 http://www.yourshapedesigners.com/Freestyle|||||題1:我真係好矮..宜家15歲. 如果您睇過doctor,肯定仲有得高,但您已過了快速增高期,剛進入女孩子的慢速增高期,建議您應盡快努力增高,以免今生矮人一大截!通常15歲女孩子應最少比父母其中一人為高,如果您仍比父母為矮,就可以証明並非您父母遺矮的因子給您,純因您自己的不良生活習慣(例如晚睡,每天又睡不夠8小時)、飲食習慣不良(例如偏食,少飲食助高礦物質),和缺乏適當適量運動(例如籍口無時間做增高運動)引起。 您既然知道自己好矮,就不應再有任何籍口延誤,應馬上改善不良的生活習慣、運動和飲食習慣,例如籍口好忙,但原來忙於扮靚、煲電話粥、玩電腦、交友、無興趣做增高運動、不想去厠所以致少喝水、不喜歡吃魚、飲奶想作嘔.....等等原諒自己!否則無人能夠幫助您,註定今生矮人一大截,做個小矮人。如果您這種籍口原諒自己的性格不改,也會註定您今生毫無成就,只能做低收入的工作!!我們會教您加速長高的方法,例如幾乎可以隨時隨地做的增高跳繩,不飲奶可改吃豆腐和小魚乾等,詳情見www.DrTall.com 增高網站。 常見答案3:究竟有什麼方法可以加速增高呢? 您不夠高可找[生長專科]西醫或某博士中醫師,為您免費檢查<生長扳開合情況>和<有無機會增高>,或做<專科增高診療>,找出長不高的原因,再建議您怎樣加速長高,詳情見www.DrTall.com 增高網站。 少年快速增高方法 ? 建議您馬上改善障礙長高的生活習慣(例如每次打機時間不要超過40分鐘),和不良飲食習慣,適當適量做增高運動,同時補充天然Human Growth Hormone生長荷爾蒙HGH促高品,還有可能增高,但您快速長高的時機所餘不多,請盡快盡力,我們會詳細教您加速增高方法,詳情見www.DrTall.com 增高網站。 增高不單只是骨骼增長,而是全身組織、肌肉、內臟、神經...也要同時增長才能配合,例如青少年脊椎內的神經每年最多只可增長約12cm,成人不足一半,如果增高過速,勉強拉長脊椎神經,輕則令人活動和思想不協調,例如在快高期的少年人很容易遺失東西或[失魂]。如真的增高得像廣告說的那麼快,肯定會令人[發神經],繼而拉斷脊椎神經而死!幸好這種事情不可能發生,因為跟本不能令人長高。您要買增高丸,就只能買註冊藥廠已申請註冊的藥,網上拍賣或有大量廣告推銷的所謂[名牌]增高藥,絕大部份未有在當地註冊,銷售商也沒有香港成藥批發商牌照,缺乏監管,所以廣告可以[亂作文章],如果出了事故,只能自嘆倒晦!! 女性的骨生長板將於17歲或男性的將在18歲開始先快後慢地閉合,增高會變得更為不易。男性至23歲(女性22歲)生長板將完全閉合,停止自然長高。因您正處於慢速增高期,如要高人一等的話,請您趕快增高。 如果認為自己不夠高,宜找[生長專科]中西醫或某博士中醫師,為您免費檢查<生長扳開合情況>和<有無機會增高>,或做<專科增高診療>,找出長不高的原因,再建議您怎樣改善以便加速長高,詳情見www.DrTall.com 增高網站。 如果想馬上增加體高,女孩子可穿高跟鞋,男孩子則可穿中跟靴,再在鞋內加上2-8 Cm 的鞋墊,也就是[增高鞋墊]即可,詳情見 www.DrTall.com 增高網站。 2008-08-07 13:02:54 補充: 希望你增高成功!|||||你才16歲,當然還會長高啦,只要你多做運動如打籃球,游泳,跳繩但最重要都係飲食均衡.對增高都會幫助 .|||||您信我用這方法可以幫助您解決身體問題, 碧咸球隊都是用它. 你係咪想型d, fit d又健康d? 我個女15歲,都是用這方法, 一個月減10磅, 三個月減20磅. 改善鼻敏感, 流鼻血, 靚咗, FIT咗, 讀書仲好咗, 仲拿第一添. 我做文職, 133磅, 160CM , 用咗簡單又健康既方法! 我用左4個月減左20磅, 改善頭痛,胃痛, 暈車浪,植物曲脹, 越來越fit! 但係面色仲好過以前!好健康! 網站可以增肥, 減肥, 改善身形改善身形, 健康, 體重控制, 細胞更新, 美容護膚, 送免費脂肪測試及健康分析一次 http://www.healthcometrue.com/life [[ 填完form會有營養顧問免費跟進^^ ]]|||||其實減肥,增肥和增高 都需要飲食均衡,營養豐富 我係用咗一啲又唔貴又唔辛苦嘅方法 我三個月已經減咗18磅 仲幫我改善埋長期便秘添 是真的 入去裏面揾佢哋幫你吖 http://www.yourhealthyshape.com/karen 或直接與我聯絡karenlaw@yourhealthyshape.com 或直接與我聯絡 電話 : 9105 5770 Karen 羅小姐|||||生得唔高唔緊要, 其實過左發育好難會再長高, 可以著隱形增高鞋墊,著晌鞋裡面冇人發覺, 立刻高倒 4-8cm 呢! 呢度有好多款可以選擇, 有 d 係膠, 有 d 係水晶矽膠, 有 d 係氣墊架, 好多韓國明星都有著架! 45 這款是膠的 5cm,有三層高 波鞋皮鞋高根鞋適合! 58 款那款有氣墊 5cm,有 2 層高 波鞋皮鞋適合! 55 那款矽膠的 4cm, 有 4 層高 露腳脂高根鞋適合! 當中最舒服是 矽膠 和 有氣墊的!有問題可以問返我呢 =] 我係嘉嘉的長期客戶黎架, 同佢好熟, 若果您話我介紹, 就可以多送您一包超好用的紅酒調理霜, 又黎保濕除死皮架, 您可以 email 佢話係 BYC 介紹, 有紅酒調理霜可送, 就可以了, 有乜問題都可以 msn 我, 我msn jj881238@hotmail.com http://hk.user.auctions.yahoo.com/hk/show/auctions?userID=kakahealthcare&u=kakahealthcare&clf=8|||||放心啦... 16歲都重有得高既.... 我見過d人佢地20歲都重有得高... 但其實都係因人而已.. 要增高既方法就係... 平時做多d運動... 食d有營養既野.. 吸收多d鈣質 (如:牛奶) 保持身體既健康... 但我聽我d fd講....經期開始黎既時候... 增高既機會少左.... 同埋聽人講話... 如果脊骨出現問題的話... 增高既機會亦都會少左....
arrow
arrow

    gbu94mz95e 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()