close
標題:

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

19歲便搞破產,之後的生活有很多疑問,請各位幫幫我解決

發問:

因為幫朋友的關係,我幫他向財務公司借了接近9萬,因為之後搬左出去住,負擔真係好大,個朋友自己都成身債,又冇辦法還錢比我,而且我都失業,無力去財務公司償還而且我又怕會搞到屋企,之後就選擇左搞破產了但係我21歲都未夠,,只係得19歲,我知道破產既條例未滿21歲又會唔同以下有幾個問題想發問!Q1.當我破產後,如果屋企人比錢我去讀課程or讀書得唔得既呢???如果我去讀課程又會有D咩影響呢???會唔會話我講大話,不誠實?但係支出既費用係由家人負責Q2.破產之後是否不能工作?因為律師行幫我填寫估計我未來一年既收入都係0,咁係唔係代表我唔可以出外工作呢???Q3.如果我真係唔可以工作我可以申請甚麼支助供給我... 顯示更多 因為幫朋友的關係,我幫他向財務公司借了接近9萬, 因為之後搬左出去住,負擔真係好大,個朋友自己都成身債, 又冇辦法還錢比我,而且我都失業,無力去財務公司償還 而且我又怕會搞到屋企,之後就選擇左搞破產了 但係我21歲都未夠,,只係得19歲, 我知道破產既條例未滿21歲又會唔同 以下有幾個問題想發問! Q1.當我破產後,如果屋企人比錢我去讀課程or讀書得唔得既呢??? 如果我去讀課程又會有D咩影響呢???會唔會話我講大話,不誠實? 但係支出既費用係由家人負責 Q2.破產之後是否不能工作?因為律師行幫我填寫估計我未來一年既收入都係0,咁係唔係代表我唔可以出外工作呢??? Q3.如果我真係唔可以工作我可以申請甚麼支助供給我日常所需??? 係邊度可以申請??? 同埋我申請呢D支助會唔會影響到屋企??因為我都係住公屋既~ 會唔會影名義上各方位令家人受影響呢??? Q4.咁如果有工作既時候,"破署"又會點分配我既收入呢? 例如,之前一個月需要還$4000,會唔會將我返工既錢扣除$4000, 剩下先會留比我供給我日常既支出呢? 但我平時既收入用黎既開支都已經唔足夠, Q5.21歲前破產有什麼條例呢??? 而且同滿21歲既有什麼係唔同??? 係邊度可以睇到呢D條例呢??? 更新: 要知道破產後你幾乎終身難以再向銀行借貸 答:見過鬼仲唔怕黑咩,我情願去捱,朋友方面我就真係無能為力 >不能從事某些專業工作 (可唔可以講我知係邊方面既工作?) >不能移民某些國家(咁係唔係真係破產之後就真係不可移民?有邊d國家?但係唔係解除破產後所有都回復原狀唔會有影響既咩?) 仲有想問: Q1.我破產之後要還比財仔既錢係點計?只係還返本金佢?定係本金加埋利息? Q2.例如我提早了一年清晒條數,咁我係唔係可以提早解除破產? Q3.另外既就係我岩岩搞完破產,又搵到工做,會有D咩影響呢?會否話我我呃人? 對不起.很多事情都不知道!很困擾,所以問題多多 麻煩晒你了 更新 2: 本來借既數大約只差不多接近9萬, 但連帶利息的話就唔只呢個數 因為我最近都失業,亦有好幾期無供了,而且朋友還錢比我真係唔準時, 事實上我供左幾期,一遲還就要返回起點重新供過 身上有既錢要交既都交晒比財務,之前個朋友有麻煩都借晒比佢了 又追唔返自己d錢,自己真係身無分文,所以已經搞到係收數佬上門既地步, 屋企人又真係好驚,收數佬又出言恐嚇 我就真係咩都交唔出黎,我即事返工都好. 我返完工份糧都唔跳夠唔夠交佢d利息,真係好貴 而我又唔想搞到屋企人日日都提心吊膽 朋友既提議同我又無能力償還既情況之下我先去申請破產 因為如果要清數將近要成12萬先可以清到數, 一時間我真係冇咁多錢攞出黎,屋企人更加係無 更新 3: >>>上到律師行,知道佢地係賺錢既....一定會叫我地搞破產 但佢又真係幫到我既....起碼收數佬冇再上門了,家人不用擔憂 而且佢同我講:你比10幾萬清數,你不如比萬幾蚊去搞破產仲好! 更何況我真係冇清數個筆錢,破產之後起碼唔會再有收數佬搞到我先 破產既錢我都係一部分問朋友借,一部分問家人借 所以我諗你都明白點解我咁細個就會搞到破產呢個地步.. 因為真係唔想搞到家人,而且自己種下來既禍要去承擔後果 我只係知道唔幫都幫左朋友A,但錢就一定攞唔返了... 更新 4: 另外因為幫助我呢位朋友B係修讀法律, 佢都有讀到破產呢一部分,我好多事都係詢問佢 而且我破產呢個做法都係佢教我既 但始終佢都只係紙上談兵,真實既情況好多都係唔清楚 所以我都係上黎問清楚好d.... 佢就話我聽21歲前破產個一部分佢仲未修讀, 可能就冇21歲既條例咁苛刻掛???我真係唔清楚 如果冇人解答到我都係搵返佢幫幫忙去找一找資料幫幫我 但係佢就話係有既...之後就叫我自己上網去搵下條例, 但我真係搵左好耐又搵唔到,佢又忙考試所以就係度提出發問

最佳解答:

匿名 網友你好!對於閣下 的提問,在下 cecimak 有如下的意見想發表,但請注意這些個人意見祇供你作參考之用,並不保證絕對正確! 匿名 網友為助友人令自己陷入債務困境,行為可敬亦屬不幸! 但依在下之見,為不足十萬這個小數目去申請破產,相對你如此年輕,似乎非常不值得!要知道破產後你幾乎終身難以再向銀行借貸,或不能從事某些專業工作,甚至不能移民某些國家!為幾萬元的債務,值得嗎?而單單你委託律師辦理破產,已花去萬多元的費用了,即已屬債務的兩成! 在下作為一位曾破產的人,自然明白人到山窮水盡時,無能力就是無能力!但你的債務實在不算多,跟家人朋友商議一下,看可有其他解決辦法方屬正路! 至於你提到申請破產時,未滿 21歲的破產者會跟滿 21歲的不同這個說法,或許在下孤陋寡聞因從未聽過!可否多說些來龍去脈讓在下多增見識呢? 其他問題的意見如下! Q1.當我破產後,如果屋企人比錢我去讀課程or讀書得唔得既呢???如果我去讀課程又會有D咩影響呢???會唔會話我講大話,不誠實? 答:可以!祇要相關費用並非由破產者自行支付,則在破產期間基本上可以做任何事!進修當然可以,就算結婚擺盛宴,環遊世界遊旅都可以! 讀書進修跟破產者的身份絕無關係,亦無需向校方或學術機構申報破產者的身份!故絕無欺瞞和不誠實的問題! Q2.破產之後是否不能工作?因為律師行幫我填寫估計我未來一年既收入都係0,咁係唔係代表我唔可以出外工作呢??? 答:當然不是!在破產期間工作與否,是破產者的個人選擇!依破產管理署的意願,他當然希望你有工作收入,因扣除生活費後或會有餘額可供上繳作償債之用! 在下不明白律師填寫未來一年收入是何意思!因未發生的事,又有誰能未卜先知呢?律師早知我未來一年將無任何工作收入?破產管理署要求你申報未來一年的收入嗎?在下當年破產時卻從未有這個預估的項目的,事實上亦不合理! Q3.如果我真係唔可以工作我可以申請甚麼支助供給我日常所需???係邊度可以申請??? 答:如果你在破產期間無工作收入,破產管理署是不會理會你如何生活的,但你無收入自然不需上繳還債!到四年破產期滿後亦一樣可以解除破產令,而債務亦會一筆勾銷,你不再需要負起償付之責! 如生活有壓力,可以申請綜援!祇要向社會福利署申請,而又能通過審批就可以了! 同埋我申請呢D支助會唔會影響到屋企??因為我都係住公屋既~會唔會影名義上各方位令家人受影響呢??? 答:理論上不會!破產者不論破產或申論綜援,按理都跟家人無關,亦不影響公屋的居住權!當然如有收入要納入家庭組合中按時向房署作出申報!而匿名網友亦要注意,你提過已搬出去住,如公屋的家庭成員無居於公屋之內,會被房署追究! Q4.咁如果有工作既時候,"破署"又會點分配我既收入呢?例如,之前一個月需要還$4000,會唔會將我返工既錢扣除$4000,剩下先會留比我供給我日常既支出呢? 答:不是這樣計算的!假設你有工作收入,你要填寫所有的收入和支出項目,署方會衡量過你的申報數據後,釐定一個生活費的數目給你!生活費的數目每個個案不同,因每位破產者的情況都不盡相同! 正常的情況下,你收入超過這個生活費上限的餘款要上繳還債,假設無超額則自然無需上繳還債可以全數使用!以你單身未有家庭(家庭指配偶子女)去估算,假設你月入一萬元,則生活費約為六至七千元左右!但假若已婚有一名子女計,則相信一萬元可以全數作為生活費而無需上繳! 不過亦要注意,生活費祇計算月薪,其他雙糧、花紅、獎金等額外收入,將要全數上繳還債! Q5.21歲前破產有什麼條例呢???而且同滿21歲既有什麼係唔同???係邊度可以睇到呢D條例呢??? 答:如上所言,這個 21歲前後破產有別之說,以在下個人經驗和多年來接觸的其他破產個案,在下從未聽聞!匿名 網友可以查閱在下的答問紀錄,跟破產相關的問題不下幾百題,故如真有這個分別,在下亦非常有興趣知道!故如有相關途徑可以得知,務請通知在下一聲,好讓在下也增進一下知識! cecimak 作為曾破產者的經驗和理解!希望可以幫到你!

其他解答:

嘩! 冇人會答得 好過你啦!
arrow
arrow

    gbu94mz95e 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()