close
標題:

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

英文文法問題>33

發問:

請問以下句子正唔正確丫? howf did they ace the problem? 我係想問佢地點面對佢地既問題呢??(過去) They were't only did"t give up but anly tried thier best 我係想問..佢地無放棄過,還會盡他們的努力 如錯又點改丫=[!~ 請教教我,,因為是sba 來的 更新: 唔該大家^^!!!我仲有小小英文文法想問一問.. 1.如果話我細個的時候,經常逃避問題T^T可以話When i was small/young,I always 咩呢? 2.如果想話d問題更來更難,又點講呢? 3,如果話我過缺少courage 點講呢? 更新 2: Relative clauses 既defining and Non-defining 有咩唔同???如果可以比點eg 我>33

最佳解答:

1. How did they tackle/cope with/wrestle with/deal with their own problems? 好少話點樣面對架wor 我果句係講佢地點樣解決佢地自己既問題 2. They didn't give up. Instead, they make efforts/an effort (to do something). 盡力既英文係make efforts/an effort 唔同put effort put effort+into係解用功 2010-05-30 14:36:45 補充: 1. When I was young, I used to dodge/escape the problems. 2. The problem is getting (much) harder and harder. 3. I lack confidence very much. 4. defining既clause係係句句子到一定要有 de左個clause係會影響句子既meaning e.g. The man who wears T-shirt is talking to that woman. 如果de左"who wear T-shirt"就會唔知你講緊邊個man 2010-05-30 14:36:52 補充: non-defining既clause係只係俾extra information de左個clause都唔會影響個meaning 通常會有comma隔住 e.g. Winnie, who is a elegant woman, lives in Hong Kong. 如果de左"who is a elegant woman"都唔會影響成句句子既meaning

其他解答:

1) How did they face/confront/come up against their problem? 我相信... 面對係同解決唔同既.. 2) They have never give up as well as trying their best. 希望幫到你^^|||||How did they solve/face/tackle(面對/解決) their problem(s)? Not only did they not(倒裝句式) give up, but (they) also tried their best(最好寫埋做乜,越詳細越有意思).
arrow
arrow

    gbu94mz95e 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()