標題:

CS ac!!!!!急!!!!!!20 points!!!!

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

發問:

本人急需CSO ac!!!! 要有多於3支勁槍!!!! 20分!!!!! P.S. 官階不限.

最佳解答:

呢個世上係冇free lunch既, 你想要唔該你自己申請啦:D 人地辛辛苦苦打返你,你乜都冇就俾左你:) 邊有人會咁好俾你先, (知識個到好多你o的咁既人,有幾次我好想沖動咁俾完你就走-.-廢事再係到煩,,) 知識20點,,請問...有什麼得著..-.-???? 如果有人真係貪你20點,我真係冇野講,, 你要ac,仲要有金槍同過年槍,冇任何回贈, 冇人會俾你,就算俾你,都係爆左ac既0r 新手ac (呃你,,冇點槍) 所以,請你自行都cso官網申請賬號:) 多謝合作~~~

其他解答:

你都傻傻的 怎會給你啊 呢個世上係冇free lunch既, 你想要唔該你自己申請啦:D 人地辛辛苦苦打返你,你乜都冇就俾左你:) 邊有人會咁好俾你先, (知識個到好多你o的咁既人,有幾次我好想沖動咁俾完你就走-.-廢事再係到煩,,) 知識20點,,請問...有什麼得著..-.-???? 如果有人真係貪你20點,我真係冇野講,, 你要ac,仲要有金槍同過年槍,冇任何回贈, 冇人會俾你,就算俾你,都係爆左ac既0r 新手ac (呃你,,冇點槍) 所以,請你自行都cso官網申請賬號:) 多謝合作~~~|||||我有一個ac有命運金鑰,崔智云,還有重狙,很多槍200港元
arrow
arrow

    gbu94mz95e 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()