標題:

12歲黎m仲有冇得高?

發問:

我依家12歲,黎m第二日m,黎m係米五好飲凍野? 我依家150cm,仲有冇得高?最多高到幾cm? 點先可以高d?

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

最佳解答:

來M唔代表冇得再高 不過您而家都12歲, 好快就冇得再高架喇... 就算再高都係每年半cm一cm... 我就高到12歲已經冇乜點樣再高喇... 如果您仲有得再高的話其實就冇話最多高到幾cm既... 因為有人15X, 有人16X, 都有人17X 好視孚您父母高唔高同埋生活習慣... 如果您想高D, 最好就係多做運動同早D訓... 第一, 多做運動可以拉展您D筋骨, 第二, 睡覺時是生長的時間, 即是即使您早上做運動可是很晚才睡也不會有成效 所以想要高, 一定要多做運動加上早睡早起 其實我諗食多D rich in calcium的東西應該都會有幫助 不過去到您呢個年紀 食野應該都唔會有太大幫助的了 如果仲想高都係建議您多做運動同早睡早起~ 希望幫到您 =)

其他解答:

你依家先12歲, 仲有得高既... 起碼去到14歲... 我每年起碼都高咗3-5cmLa~ 黎m緊係唔好飲凍野La~(雖然我未黎) 想高D就做多D sport La~ 同均衡既飲食... 一定要食早餐呀!!! :]
arrow
arrow

    gbu94mz95e 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()