close
標題:

17歲要唔要帶胸圍?

發問:

我17歲要帶胸圍嗎?(唔係平胸)我有著tube top,但我的朋友話唔好,話唔帶胸圍個胸會變形,係咪真係唔帶胸圍個胸會變形?

最佳解答:

17歲唔戴胸圍個胸應該都唔會變形既,不過使唔使戴胸圍唔係睇年齡架。 如果你唔係平胸,都要睇係你本身個胸大唔大,同埋有冇下垂囉;另外又要睇下你會唔會成日上落樓梯、跑跑跳跳喎,因為著 tube top 雖然係舒服,但係就唔學似胸圍咁,可以承託住個胸囉。 你先得17歲,平時去街睇戲飲茶食飯就算唔戴胸圍個胸都未必會變形既,因為仲算係青春期,乳房本身仲有承託力;但係如果你郁動大既,戴胸圍就可以減低將來個胸變形既機會,同埋可以保護乳房組織唔會被扯傷囉,因為扯傷左個胸就自然會變形,變左形一黎難睇,二黎好難救得返架。 所以如果你唔係平胸,都係戴胸圍比較好。

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

其他解答:

tupe top 是不能承托胸部的. 必須要買個合身及有足夠承托力的吧. 否則年紀再大的時侯好像老人家咁. 個胸向下垂有多可怕. work from home www.efuture-mo.info|||||最好發育就要帶, 盡量唔好著街市bra 如果唔係個胸o既線條會唔靚 我會介紹妳去銅鑼灣的time plus買bra 因為Carol是經驗老手, 找佢就岩喇! 有問題可留言找我 blog.qooza.hk/luckymilk 6455226|||||如果胸圍有你的SIZE 你就要帶GA LA|||||胸部要有足夠的承拓力, 岩的胸圍好緊要. 如果唔係會下垂同變形. 要自小保養好身材呀.|||||發育就要開始帶 架啦~~唔關歲數問題!|||||唔會既話會發育得唔好 個shape會唔靚 其實基本上發育就要開始帶|||||yes...
arrow
arrow

    gbu94mz95e 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()