close
標題:

16的女仔適宜用邊隻香水

發問:

我覺香水可以吸引到人 用邊隻好 我得16 更新: anna sui邊隻好 唔識分

最佳解答:

如果你唔想買太貴的話 body shop 絕對幫到你 sales 好好人 比你每隻香水慢慢試 個度有好多唔同的味道 主要睇下你中意咩味道 我作為一個17歲的女仔 覺得一個16歲的女仔唔會中意太濃味的香水 可以試下甜味 有幾種揀既 仲有水果味 清新d 或者可以叫 sales 介紹一下新貨或者岩你的香味 taset 唔錯的 我個人喜歡就柑桔味 希望幫到你啦 =)

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

其他解答:

你想買d 貴唔貴ga? 我覺得anna sui 個d 都唔錯ga, 但我諗你買d 冇咁濃味ge 會好少少!
arrow
arrow

    gbu94mz95e 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()