close
標題:

天使街 23 號 的問題

發問:

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

我想問ge係1) 金月夜係点同其他人和好ga?我只係知佑慧發現左月夜其實冇背叛佢.....天使街 23 號, 惡魔的法則 麻雀要革命 星空下的約定, 同埋 心跳戀愛社 我睇曬,但係都找不到why.... 我係想知個過程,係邊度講到仲有,我想問 2) 一王九帥十二宮 個d人all都係配角泥ga wor....咁同 天使街 23 號, 惡魔的法則 ;麻雀要革命 ; 星空下的約定 同埋 心跳戀愛社 ge人有咩關係呢?? 會係邊度講到呢?? 仲有,我想問3) 在 惡魔的法則4中講到小希同一班人去找rainbow,咁小希係when認識安宇風,江佑臣 ,同埋蔡翎... 顯示更多 我想問ge係 1) 金月夜係点同其他人和好ga?我只係知佑慧發現左月夜其實冇背叛佢..... 天使街 23 號, 惡魔的法則 麻雀要革命 星空下的約定, 同埋 心跳戀愛社 我睇曬, 但係都找不到why.... 我係想知個過程,係邊度講到 仲有, 我想問 2) 一王九帥十二宮 個d人all都係配角泥ga wor.... 咁同 天使街 23 號, 惡魔的法則 ;麻雀要革命 ; 星空下的約定 同埋 心跳戀愛社 ge人有咩關係呢?? 會係邊度講到呢?? 仲有, 我想問 3) 在 惡魔的法則4中講到小希同一班人去找rainbow,咁小希係when認識安宇風,江佑臣 ,同埋蔡翎 ga??? 仲有,江佑臣 ,同埋蔡翎係邊個泥??係邊本書ge邊度講到?? *本書叫咩名,邊度有得買?? thx !!!!!

最佳解答:

1)惡魔的法則第5集最尾講到金月夜同凌晨炫已經好番,金月夜仲同凌晨炫講:「我還以為你不再跟我說話了哦!!!!」所以我諗佑慧同羽應該已經同佢地講左一切 2)一王九帥十二宮淨係同天使街23號有關架乍 佢一開頭就已經講過天使街入面既人物架LA 3)佢地係係比賽既時候識架, 因為佢地係同一隊架 江佑臣 ,同埋蔡翎係係'壁花小組奇遇記' 係三聯...綠野仙蹤等等書店都有得買

其他解答:
arrow
arrow

    gbu94mz95e 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()