close
標題:

夠14分讀中六定副學士

發問:

我夠14分,,已經有間中六收左我,, 但係呢間中學係band3學校黎,校風好差.. 咁我應該轉副學士好,,定係讀果間學校中六? 更新: 而家我讀phy同cit.. 我會考cit有c,,phy得d..

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

最佳解答:

我都係今屆會考生, 我都好明白你~ 講咗中六嗰邊先, 雖然係band3學校,但講真,師資其實唔一定係band3, 再講,band3學校中六一班30人,可能有廿幾人都係外校生, 我有朋友18分都報咗間band3,有咩問題? 校風只係一個好小既因素。老師教法同埋學生質素先係重點。 只要老師教法岩你,你自己個底又唔差,band3又如何? 你估band3既老師係無用既咩,佢地當年都一定有番咁上下水準先教到書! 再講,你揀副學士係讀咩課程?我唔知你報咩,不過想同你講, 唔好俾d新聞呃到,如果你打算入U,就盡量唔好揀副學士, 副學士只要最TOP嗰大約3%先入到U,你自問係唔係咁既人? 咁當然如果你打算讀多兩、三年書,就一定會投身社會, 讀副學士某D專科都好既,譬如設計,管理等等, 呢D技能認受性絕對比你中七畢業高,(尤其係萬一你AL失手) 再講,可能仲有其他專門課程俾你涵接番副學士tim。 不過我同意其他網友既意見,睇下你自己CE考成點, 如果你唔係有一兩科特別叻攞A或B既話, 表現平圴都係C、D, 你要考慮下自己會唔會認真考好AL, 因為會考C、D呢種成績,勉強升上中六其實會好吃力, 出黎AL既成績亦可能只係岩岩好PASS攞E grade, 咁樣入U係無望。 最主要問自己幾個問題: 1、想唔想入U? 想就最好揀讀中六,機會大得多。 就算中七上唔到大學,可以到時再讀高級文憑。呢兩年時間唔會浪費! 之後努力考ALEVEL,BAND3學校環境可以俾到推動力你。 2、對入U無乜寄望,主要想將來出路比較好? 咁可以考慮搵副學士,最緊要知道自己技能喺邊。 唔好見嗰科HIT就去報, 我有同學舊年報咗酒店管理,讀咗一年厭悶就唔讀。 你話係咪幾無聊?浪費時浪費金錢! 點都好,再有咩問題可以考慮SEND EMAIL俾我 akichan244@yahoo.com.hk 我身邊都有好多會考戰友,可以同你分析下d出路,純粹想幫你 =)

其他解答:

中六啦,到預科程度時你口中講的BAND3學校根本唔係問題,預科環境同D低form係完全唔同,因為絕大部份佢原校的學生都唔會升到中六,幾乎大半班學生都係外面的學生喇。我中六時都去左間BAND3學校讀預科,但讀書風氣都無影響,因為我個班只有兩人係原校學生,其餘36人都係BAND1-2的學生,其中不乏名校,而且d老師都好ok。 你有14分係有能力應付到AL考試(當然要努力讀書啦),到時得左就直接升大學學位,唔駛而家咁快放棄要讀副學士既。|||||中六~副學士好貴~ 中六冇咁貴~ BAND 3學校係差~但係升得中六都係10幾分~如果係差的學生~ 你會覺得佢地係會考到10幾分的嗎~ 所以上得中六都真係唔差~|||||如果你好想讀上大學就要選中六學位喇,因為副學士升上大學機會率都低. 你要取捨自己嘅能力,有冇信心係中七考高中拎好成績,唔係就上到中七時再選讀副學士.|||||你自己係咪好唔仲2讀而家既科? 因為中6,7會以你會考考咩科而要你讀落去 你介唔介意講你會考成績同讀咩科 你原校升唔到 其實我覺得學校BANDING唔=你成績點 因為最重要睇你 抗唔抗拒到其他引誘 係睇你個人 學校只係個平台教大家都知既野 GET唔GET到同AL好唔好睇你俾左幾多心機 如果你屋企人有$你都可以讀ASSO 因為你就算TOUGH WOOD 地升唔到政府資助都可以讀自資/海外升學去 但係如果你好唔仲2讀書就唔好讀中6同ASS 讀HD 如果ASS你想讀咩U既咩系咩SUBJECT先 所以好難答到你讀咩好 視乎你個人背景/心態 樣樣都好但係唔知邊樣岩你多d 我係呢度講唔哂我搵到既野 我自己都面對差唔多既問題 所以我好早都搵齊資料 有咩你想問ADD我MSN : lunlun919@hotmail.com or你sd email 2010-08-05 14:41:45 補充: lunlun_919@hotmail.com打漏左 下面既人都講得好岩 但係我而家考完al 好似上面咁講我搵左好多info 都係覺得al好過asso 我本身poly同city既asso mkt都收左我 但係我都想考多次al
arrow
arrow

    gbu94mz95e 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()