close
標題:

16歲女仔1個人去台灣**

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

發問:

我係1個16歲的中4女生,想今年(應該聖誕)自己1個去台灣 請問危唔危險? 登機/酒店住宿可以16歲冇人陪同嗎? 仲有我之前冇搭過飛機, 請問去台灣有咩手續要搞? (可以詳細講講嗎) 如果我1個女仔諗住玩2日應該去邊? 2日1夜,連機票+住宿+交通+買野(可不買)+食野... $3000可以嗎? 我好多野都唔清楚,希望可以幫下我:) 更新: 另外見到有人回post話16歲唔可以一個攞房,咁請問我可以住咩地方?係邊可以搵?唔該晒你地答得好詳細;)

最佳解答:

去台灣得2日1夜做得啲乜﹖如果唔想太趕,至少應該去4日3夜,幾年前我剩係去台北既時候都係去左咁耐,所有駛費係$3,000以內。當然前提係你要租住二、三星酒店,而且要幾乎唔購物先得。 台灣二、三星酒店只係外觀唔靚,而內籠非常四正,我住嗰間酒店係書店街附近,一落樓就可以行書局。第一次出門,剩去台北都唔錯,雖然嗰度唔係咁多野睇,但因為夠集中,而且肯發掘其實值得一去之處又不少。最緊要係台灣民風純樸,消費主義味道唔係咁重,就咁行下街都幾舒服。 我個人唔覺得台北危險,但當然你要時刻留意人身及財物安全,不去僻靜地方,不夜歸酒店,財不可露眼,不隨便與陌生人接觸,做齊呢啲野就無問題。其實呢啲措施無論去到邊都要做足,只要小心啲,你會發現台北係一個好吸引人既城市。 講台北景點既書太多,我不多講,只講一啲我覺得應該去既﹕中正紀念堂、故宮博物院、書局街、士林夜市、西門町、華西街、淡水、陽明山、九份及鳥來,最後三個地方都不在台北市內,要搭巴士去市郊,樓主要小心計劃。由於樓主未夠十八歲,我唔知是否可以就咁免簽證入境,樓主最好問下入境處或中華旅行社。

其他解答:

應該是夠的..我可以推薦你民宿比較便宜又有家的感覺 從日本來的朋友都說我們台灣很安全 我住台灣南部 在北部讀書 今年20歲喔 你有skype或msn嗎 我可以幫你 你放心喔 我不是壞人|||||我呢個搭過兩次飛機(1來1回)既人可以同你講 去機場交通用既時間都唔少(如果你住東涌,青衣當然快d),另外check in要等,登機後1個鐘先起飛到, 以上坐0:30的航班,10:30入禁區(當然唔一定要早兩個鐘,但呢個時間安全d),大約0:15上機,差唔多1點先離地 而降落時又要半個泊位,另外還有過關同出市區(一般機場都係遠離市區,甚至係另一城市,好似舊啟德機場咁係正市區係極少數.上次小弟係仁川機場去首爾都差唔多兩個鐘,因為果到6點鐘就開始「繁忙時間」,塞死了) 另外唔係間間航空公司都準時的,可能隨時誤你幾個鐘....|||||一個女仔去台灣 好似危險左d喎~ 係都係跟團去會好d~ 再唔係就搵d fd陪下啦!! 有咩事都有個照應丫.|||||如果你去到係睇下野,影下相,her下 唔多買野同唔住d好d既地方既話都夠既~ 其實咁樣都唔錯,休息下,唔洗下下去玩~ 不過一個人去就會悶D囉,危唔危險就應該都冇咩既..睇你點玩既 咁梗係多個人去好D嫁丫~ add我msn傾la.." diu.xd@hotmail.com|||||I think that you are young..........
arrow
arrow

    gbu94mz95e 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()