close
標題:

FIFA 07破解版唔work

發問:

為何我安裝完FIFA 07破解版 但佢仍叫我插入光碟 我已經試過不同序列號 但都唔得 有冇人可以教下我 thx!!

最佳解答:

但佢仍叫我插入光碟?! 可唔可以講清楚d.. 係唔係禁桌面個圖示... 入唔到game... 係既話...就咁... 係碟入面既crack入面 搵返有圖果個... copy左佢... 去返你c:/program/EA sports/nba live07/ paste左佢...取代.. 再試下 2006-10-15 16:17:19 補充: 佢叫我打code...我打極都唔啱...就禁close...點知佢會自己dl...之後就唔洗打code...而家都玩到...

其他解答:

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

arrow
arrow

    gbu94mz95e 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()