close
標題:

13-14歲女仔衣著問題

發問:

我想問下13-14歲女仔應該著D咩衫?? 我身高155 CM 唔係好瘦,但著左衫就唔覺肥 我唔著好短的短褲同短裙(我大腿有D粗,但小腿OK) 普通短褲同短裙我都有著 咁我平時出街應該著D咩衫????應該點襯衫???? 希望可以比D建議我,講D配搭比我... 唔該幫下手!!~ 更新: 我算係比較黑....

最佳解答:

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

我都唔贊成你著d好短的短褲同短裙,好mkfeel~ 你呢個年紀唔應該著得好elegant同成熟,應走青春路線,由而家開始可尋找自己係將來有咩衫襯自己,因你最靚的時候一定唔係而家13、4歲,所以由而家開始就要諗下哂style最適合自己,應該係以自己覺得最舒服為標準,唔好同人比較太多,因每個人適合的style都一定會唔同的,所以唔使覺得人地靚d,都係個句,最緊要自己著得舒服 唔建議你著長裙,但貼身長褲都ok,會幾型的,唔好著tee,會好細路,試下襯2件套或者加唔同配件,唔好著1件衫+1條褲就算,試下有多d accessories,複雜少少都ok,但唔好跟雜誌款,因個d款對你黎講太大個,會好老積 如果你想著短褲短裙,就唔好襯converse/波鞋,太平凡同細路,買下d特別少少的平底鞋著下 你可以由而家開始試多d唔同的style,同埋問下自己想行咩路線,但又唔使太過急,一次過買左好多唔同style既衫,慢慢黎,逐d逐d試下,行街/上網睇多d唔同款 2009-07-30 19:05:32 補充: 皮膚顏色比較黑的話,可以襯d糖果色既衣飾,但建議你以白色做全套衫的主色,黑色盡量唔好著

其他解答:

我都係13碎嫁` 大約154cm 我同你差唔多;] 如果你覺得熱嫁話 [背心+短褲] 但如果唔想咁怖露太多 可以加件外套xD 平時你都可以去到旺角 一D地方買野 旺中牙....潮特牙...好多都有 岩我地年紀嘅衫買;! P.S我成日同我啲fD 去買野嫁!_!" 希望可以幫到你 2009-07-24 18:48:01 補充: 我都係好黑嫁 覺唔覺有好多野都同你一樣咁...|||||我覺得皮膚黑黑地o既女仔著鮮粉紅好好睇,好健康 背心同tee簡簡單單就好搶眼|||||simple is good T-shirt + jeans (long or shor) 留意顏色配搭, 膚色白就任何color都ok, 黑就避免紅, 紫, 啡.. 少d著啡, 太老氣了
arrow
arrow

    gbu94mz95e 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()