close
標題:

割完包皮後21日都是腫脹 急

發問:

我割完左21日 做之後第2日 刃帶果個位 腫左1粒野 好大粒 之後我去睇醫生 醫生話正常既 不過比平時人大粒左 就話好快冇事 比左d抗生素同消炎藥比我 食左都唔見效 依家醫生又唔係香港 睇私家醫生又話有小小發炎 有個醫生又話冇發炎跡象 依家第21日都仲係咁既樣 腫到好大舊(如3粒黃豆加埋咁大)小小紅 唔痛 我本身有糖尿病 依家18歲 1.我想問下有冇人試過? 2.平時要幾耐先可以消腫 3.我腫左個到d線未甩 會唔會甩左線先會消腫 4.有咩方法可以消腫 5.點解會咁 請認真 謝

最佳解答:

通常做完戈D手術後 1-2星期就會慢慢消腫 康復 你都過左21日 還是腫的話 建議你去大醫院睇下 or 信得過的私家醫院 因為 如果發生了什麼差錯 都是非常嚴重的......

其他解答:

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

好可能已經含左膿. d線未甩?一般要拆的線,七至十日就要拆,如果唔係好易同d肉一齊生埋. 我諗你去返公立醫院或者私家醫院急症室看看好.
arrow
arrow

    gbu94mz95e 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()