close
標題:

高買罪 - HK$20 ( 急問 )

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

發問:

急問 ! 本人下星期要到法院判刑, 因為犯上高買罪价值HK$20.00元, 曾於三年前有高買罪案底,當年罸錢不用坐監,請問大家有冇好律師介紹 ? 收費如何 ?如果法庭判我即時入獄, 我可否要求延期一個月才實行 ? 因為我要向僱主辞工,大家估吓是否可行? 請大家給我一点明燈指引........謝謝大家

最佳解答:

本來我唔答匿名問題, 但見你好有禮貌幾好人, 所以答你, 希望幫到你.你放心, 除非係犯案累累嘅慣犯, 否則無人會因$20而坐監嘅. 懲教署每名犯人每日嘅成本係七百幾蚊, 因為$20而判你坐監, 既唔合乎經濟效益, 亦係法律上所謂 “sentence disproportionate to crime”- 罰則與罪行不乎比例.所以你認罪嘅話, 只會罰你錢 - 大約$1500至$2000啦 ($500 - $1000罰款, $1000堂費).下次唔好高買啦! 本來根據罪犯自身條例你可以 “洗底”, 而家唔得啦. 唉! 為乜呢?!?答埋你: 判你入獄係懲罰, 邊有價講?! 真係判你入獄, 就當然係即時啦, 點會俾你 “延期一個月才實行” 呢!?!P.S.sorry唔方便介紹律師俾你. 咁小事, 又認罪, 果日早d去法庭搵當值律師啦. 四百零蚊全包, 綜援完費!

其他解答:
arrow
arrow

    gbu94mz95e 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()