close
標題:

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

17歲都無朋友,係咪好弊????

發問:

我係男仔,就黎17歲,一個朋友都無,算唔算好弊 >< ??? 我想有朋友,但我性格好內向,唔多出聲。 想問下點樣先識到朋友,但唔好叫我主動d、多d出聲之類,因為我覺得咁樣好有難度。 同埋呢2句我已經聽到厭,想知道有無d新既方法識到朋友??

最佳解答:

其實你自己都知道問題出係邊一度,就係你內向,少出聲. 你亦都知道解決方法係點,即係主動d,出下聲. 但係你又唔肯去試喎...... 其實我都明白,如果自己怕人地拒絕,唔敢做主動都好正常. 況且本身冇緣,唔熟,夾硬要去同人做朋友,都好奇怪下. 其實我覺得友誼要不知不覺建立出來,先至係真友情. 當然都要做下主動,同人打第一次招呼啦. 人夾人緣,岩傾就自然好易熟絡,唔岩咀型就半句都嫌多啦. 其實朋友定義個個唔同, 你真係一個朋友都冇,定係自己要求高,覺得冇知己交心? 如果只係搵普通朋友一齊玩下,傾下計都唔難. 只要搵到共同話題,一齊傾下都好易玩到落去. 人地都唔會理咁多熟唔熟,岩傾就一齊講啦. 而且你一定要有d自信心,唔好成日驚呢樣果樣, 因為你唔係想做獨行俠,唔想咁孤獨, 你心入面既然寂寞,想有朋友,就要打開自己個心窗! 最好識朋友就係於學校裡面啦,因為日對夜對,冇個伴係學校都會悶. 但係如果你班同學已有各自小圈子,你都難插入,咁唔好同人結怨,做好自己就可以. 識額外朋友,可以參加出面d活動,營呀等等,咁個個都係新相識,可以重新開始. 或者網友,筆友啦,如果冇識左衰人,佢地一定樂意同你傾! 你唔好一諗就想要一個推心置腹既好朋友,因為人生得一知己死而無憾,你就知唔容易啦. 我自己都唔好多朋友,但係大家可以一齊傾下玩下就算架啦. 其實有時自己一個人都好開心. 最後,希望你交到朋友啦!

其他解答:

識下網友..參加多d社區活動...應該會有人主動識你!! 最好就係搵d同你性格/興趣差唔多既人做fd~咁樣你地兩個會夾d!!|||||係MSN同人地傾lor.......5介意ge話,就add我同我傾la,日日on ga。 my msn(queenie19911117@hotmail.com)|||||你試下上dmsn呀 icq呀 學習下同人的相處之道 也學習下如何找話題(這很重要!) 之後去參加下d由學校或由政府舉辦的活動~~~ 咁就可以識到很多不同層面的朋友啦|||||1個人吾會冇朋友架wor.. 你而家周圍都1定吾多吾少有d朋友.... 例如同事牙.同學牙.家人牙.. 只系未必系真心既朋友姐..... 真心既朋友吾系個個人都可以遇到.. 不過或者佢就系前面等緊你=) 點解吾可以叫你主動d.出多d聲? 呢個就系你要識朋友既方法. 既然你聽過.點解吾去做? 如果冇難度既你而家都吾會覺得你自己冇朋友啦.. 你要dic起個心真系去做.. 例如見到1d人想識佢既..主動走埋去囉. 同佢say hi囉. 問佢叫咩名囉. 怕羞? 但係你吾去主動.等人地主動既話又會有幾個? 你想識朋友既就要咁樣啦..並吾系1件醜事黎架wor. 話題講下講下慢慢就會熟架啦... 朋友吾系1朝1夕就會熟絡.. 要慢慢俾心機俾時間去培養.... 希望你都可以做到=)|||||你又不是隱蔽青年, 為何沒有朋友呢, 坐你左右的同學做不到朋友嗎? 學生應該有好多同學, 問功課也是交流, 如果你成績優異, 大把同學問你功課, 主動結交你o 運動一流, 大把女仔傾慕你o 如果你現在沒有讀書, 我見意你返學, 夜校大把同學喜歡結交文靜的學生, 最少看上去, 他們覺得你留心聽書, 一定好多人問功課, 那時順便說多兩句, 交換email. 無論在任何場合, 保持微笑, 一定有人同你打招乎, 放心, 我也是這樣, keep smile, 一定得, 不用多說話o|||||我覺得做義工係最好既~ 因可以幫人又可以識人~ 而且你會發覺你會慢慢改變, 如同不同的人相處, 當中既互相合作, 自然你可會發現自己說話亦會多些! 這是我個人的經驗喔! ^^ 加油啊~|||||都有d弊~我都有10多個...... 盡量show你d專長 自己要''謙''D 人地有咩things唔識 就teach吓佢 i hope i can help u^^|||||但唔好叫我主動d、多d出聲之類 老土既說話並唔係無道理,比個例,而家有10隻貓,隻隻都走黎走去,但只有一隻成日都唔郁,您故有無人會留意到佢? 另一個例子,一間公司,一個有無番工都無人知既員工,永遠都唔會比到上司注意,唔好話昇職,連可唔可以再留低都成問題 您要人幫您,您自己都要接受人幫,唔好人講您又唔聽,唔好做,之後話人地無幫您 交人際遇係一生既學問,自己能踏出第一步先係最重要 您唔介意既我都可以做您朋友,我既MSN:j21772636@yahoo.com.hk|||||我啦??????我好好人????比你電話我......我同你傾談......我係女孩子????
arrow
arrow

    gbu94mz95e 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()