close
標題:

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

本人13歲,下體發育不正常,想買偉哥.!!(10點)

發問:

本人13歲e+讀緊中一. 我d同班同學,每一次上體育堂都要換衫, 我班d同學個個細過我,但係佢地下體個個又長又大, 我懷疑自己發育不正常, 我身高148, 但係我下體只係我3.5cm咁長, 次之去游水比人望住我,我好自悲. 我班d同學話食偉哥會長會大. 係未真嫁?! 如果有幾多錢?! 同埋係邊到買最平?! 同埋會唔會問我幾碎同埋洗唔洗e生紙嫁?!

最佳解答:

哈,13歲就認為自己發育不健全而煩惱自己命根不偉大,現今的小朋友真早熟。 小朋友,請記著,每個人生理時鍾不同,有遲熟及早熟之分。你思想早熟但生理遲熟我就肯定。請多做運動及健康進食。不要為命根大不大與別人比較。小朋友,回味一下:來日方長:這句成語吧!!!!

其他解答:

只係你未發育~ 吾好亂食ed野|||||身高148.... j長3.5cm.... 你係中一黎講唔只j短... 仲好''高'' 你諗方法點大j.... 你不如諗方法增高= = 高度發育,, 好自然你ge j都會發育...|||||偉哥不要亂eat呀 你可以多加打飛機 因為those 動作 會have a lot 拉扯動作 拉得多就應會長D 其實do u know that (人地講嫁)遲D熟會勁D嫁 同我傾吓 my e-mail:marcoroy0917@yahoo.com.hk|||||偉哥不可亂吃! 1:JJ不會生長 2.上官網睇啦 3.廠方 4.沒有年齡限定|||||don't buy this cos' it will get hurt. just keep it normal|||||唔好聽人亂講啦 食偉哥係唔會令JJ長大架 偉哥只不過係壯陽藥 咪亂食呀傻瓜 你而且家只不過係未發育 遲d一定會長 信我=] 有問題可以add我msn: kn3346@hotmail.com
arrow
arrow

    gbu94mz95e 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()