close
標題:

男仔21歲仲有無得高?

發問:

岩岩夠21歲 最近先開始有跳下繩咁 想問仲有無可能高? 我2年前已沒長高了 如沒可能的話我也不想浪費時間做運動了!!

最佳解答:

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

1)人的身高,和我們身體發育成熟得早晚有關。身高基本上是由人體的骨架來決定,如果骨骼生長發育良好,身材自然高。 青年慢速長高期: 女性約14至17歲,或男性約15至18歲。 性荷爾蒙分泌更盛,機能精力集中生殖系統,準備繁殖後代,減慢,骨骼增長,每年只少量長高。如這時多做長高運動和吸收長高營養,我們是高是矮,可能是這幾年兩三公分或八九公分的長高分別了。 多飲食富蛋白質、維生素A、B6、B12、C、D和含鈣/鎂(約3:1至4:1)及鋅的飲食品,如豆腐、肉類、蛋、海鮮、高鈣奶、鈣片、小麥胚芽及蒸魚仔乾等,特別是鮮魚肉(建議每日100克),有助發育長高。 有利長高的運動包括:游泳、籃球、跳繩、跳高、跳舞。 多曬太陽 (增加維他命D的吸收,轉化為鈣質,強化骨骼)要避免11:00am to 2:00pm,紫外線太強,對皮膚造成傷害。 藥物食品管理局也特別強調,運動是刺激長高的最有效方法。 注意事項:認真做好熱身運動,防止損傷。循序漸進,持之以恆,必有佳效。 2)努力吧!你保持日日都咁樣做運動,大有機會高多5cm 或更多。 3)成日念主想増高,可能增強你的信念,過份擔憂才形成壓力。 另外多做一些運動,如打籃球、游泳、跳高...等田徑運動,肯定對妳/你們的身體發育有一定的幫助 ( 每天要有充足的睡眠,如果睡眠不足,怎能有精神和體力做運動呢?因此間接影響身體增高的機會 )

其他解答:

你係咪認真想減肥架, 我由八,九歲就開始肥,我之前試過做運動減肥同用減肥膏都唔得,試過每餐食少d吸收唔到足夠營養搞到身體差左容易病,但後來我朋友介紹我用營養代餐減肥 ,頭一個月帮我減左8磅,而家減左15磅,全身修左16吋,坐圍減左3吋,每邊大比各減3吋, 以前我睇唔到自己條腰係邊,但宜家我條腰減左2吋啦, 減到之於身體健康左,仲好神奇咁幚我改善左皮膚問題 ,以前我既臉部皮膚經常出暗瘡同出油,但是我用左產品之後就冇左呢d問題. 一d都唔辛苦仲好簡單只要控制卡路里吸收同透過細胞更新計劃 ,如果你想減完之後唔肥返就去呢個網址睇下啦. http://www.yourhealthyshape.com/angie 希望我的分享可以幚到你啦|||||其實增高 都需要飲食均衡,營養豐富 再加上適量運動 試下營養蛋白素代替早餐 一杯營養蛋白素,相等於 (5錢燕窩, 2份蔬菜, 1份水果, 1塊牛扒,半杯鮮奶) 當中所含的蛋白質,抗氧化物,鈣質,鐵質及纖維素等 但只有80卡路里 佢有齊你一日所需要營養 好好架 不如入去裏面揾佢哋幫你吖 http://www.yourhealthyshape.com/karen http://www.my3q.com/home2/239/d672950/68373.phtml 或直接與我聯絡karenlaw@yourhealthyshape.com 或直接與我聯絡 電話 : 9105 5770 Karen 羅小姐|||||只係想增高先運動? 咁你繼續懶落去好啦|||||我細個既時候只係個瘦既女仔,一值都冇過重既問題 直到我14歲既時候出國留學,因為飲食習慣既改變同受到外國既快 餐文化影響,身體既體重每年上升,高峰期更接近140磅 身體又開始變差,精神狀態都唔好,出現左頭痛、便秘同貧血等既問題 後離透過依一個網址既顧問,紹介左我用依一個方法,同時改變左 我以往唔健康既飲食習慣 係短短既一年時間,我共減左24磅,修左6.5吋腰、4吋坐圍 依家每次同一d舊朋友見面,大家都覺得我一次比一次苗條 而我自己都感覺到身體比已前更健康更精神 如果想知到多d既健康資訊你可以 check入依個網址,入面有好多既健 康顧問,有好多關於健康既資訊一定可以幫到你 www.beauty-keepfit.com [[ 填完form會有營養顧問免費跟進^^ ]]|||||有可能再高,你打多d籃球同跑步就得架啦!
arrow
arrow

    gbu94mz95e 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()