close
標題:

22歲想考外國的大學,而家起步會唔會太遲?

發問:

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

小妹今年22... 顯示更多 小妹今年22 歲,一直以來都好想考外國的大學, 當然不是野雞,係外國有d名氣的大學 想考英國的或者美國的 講起好失禮, 因為小妹而家的學歷算係一般而已,甚至有點差 我本身係中五畢業,之後讀左一年青年學院,就出左來做野 至今做左三年幾 一直想考返張沙紙 但成綪入唔到正式全日制大學 所以今年報左個公開大學的遙距課程 讀近傳譯 希望係2年-3年內儲夠分,順利大學畢業 但係比我考到,其實應受性都唔高,而且想考外國一d有d名氣的大學 而家想問: 如果我考左個托福加個公開大學畢業,入去呢d大學會唔會容易d? 托福試成績要幾多分,先可以申請入學? 入學的話,可唔可以讀返語言系定要選其他科?? 如果呢2個條件都未能支持我入學,仲可以讀d咩或者考d咩試先可以讀?? 22歲先發力,會不會太遲了?? 本人真的很想讀到外國的大學...請幫幫忙,感謝看我呢份咁長的野

最佳解答:

有心唔怕遲,你有求學之心,實在抵讚。 美國有好多大學,當中還有社區學院,都有學位頒發。你可以考慮報一些排名不太高的大學,或報州政府辦的社區學院。頭一兩年畀心機讀,拿到好成績再轉去比較有名的學校。 你在公開大學所讀的課程有可能獲學校承認部分學分。如獲承認,無論你是否讀語言系都應用得上。因為美國大學提供的是通識教育,即使你讀理工科,都要修讀一些文科及社會科學才能畢業。 去外國讀書有一個好處:增廣見聞!你才 22 歲,大把世界,先裝備好自己,才去社會闖吧! 2013-11-27 19:38:30 補充: 經濟方面負擔得起的,一定要出外,擴闊視野,開開眼界,切勿做井底蛙!

其他解答:

瞭解一次、多一次的保障。尋找八大行業工作。必須謹慎小心一點。 小巴常說:保險跟冒險只差一個字,意義卻是大不同! 一通電話、一次詢問。都是為自己的著想。|||||公大有學士碩士課程,讀完就有學士碩士程度,仲使乜出去讀? 公大一點也不平,公大係本土大學,正苦唔認邊個認!
arrow
arrow

    gbu94mz95e 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()