標題:

20幾歲仔失業到依家!!想拎綜援

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

發問:

金融海嘯我失業到依家,冇晒錢!!屋企人又唔俾錢我!! 依家連開飯屋企人都叫我唔好食咁多!! 話叫我搵到嘢先至食多啲!! 我自問聽覺有問題!! 唔知拎張醫生紙去申請綜援金會唔會批俾我??? 好慘呀!!唉!!! 更新: 唔係20歲!!!係20幾歲!!! 更新 2: 我依家搵咗十幾份工都冇人份有消息!! 再加上我同屋企一嘅關係唔係咁好!! 樓下第二位話除非自己一個人獨立住!!先可以申請啲乜乜金!! 咁我想問點先可以自己獨立住呀!!我依家又冇錢!!點申請屋?? 唔通搵社會福利處幫我咩???

最佳解答:

你好呀!我好明白你而家的感受,因為大家都是「同是天涯淪落人」!我與你一樣都是20幾歲仔,你屋企人煮你飯都好呀!我屋企人話:「我沒有工作做,沒有家用給他們,我們是不會煮你飯。我們不向你收回水電煤租金,你其實已有賺。」我聽到後我覺得好反感,因為我失業前都有三、四萬儲蓄,但因為一個月復一個月,給家用、生活費、見工交通費都令我個井沒有水了,到頭來這些所謂的屋企人有沒有體諒過呢? 我雖然聽覺沒有問題,但我都曾經嘗試申請綜援金,結果是不批准我的申領。現在還欠下一筆卡數來維持日常支出,張卡就快用滿信用額,我都不知怎樣算? 如果你想申領綜援金,他們都要你提供自己及你家人的收入證明文件、銀行存摺簿副本等文件,因為申領綜援不是以個人來衡量資格、而是以整個家庭,除非你已獨立搬了出來自己住,就可以以個人名義申領「因你屋企只有你一個人而已」。 你聽覺有問題,拎張醫生紙去申請綜援金會唔會批俾你?這個問題,我覺得除非他們覺得你的病是會嚴重影響你的工作能力,你就可能申領「傷殘綜援金」。它與普通的綜援金是不同的。有些年老長者是同時申領綜援金和傷殘綜援金,每月都會發放二千多元的資助。 不過你都可以嘗試一下,千其不要放棄… 希望我的回答可以幫助你現在的處境吧!我明白我們現在都好「愁」,看開點吧!畢竟愉快地生活總好過終日活在愁雲慘霧好,我也希望你都可以盡快找到工作吧! 2009-06-29 00:56:21 補充: 你現在可做的事情是不斷找工作,聽起來好似好大海撈針、很渺茫的感覺,這感覺我都好明白,我都失了業成年多,但唯有同自己講「有行動未必找到工作,但完全沒有行動,整日在屋企Hir,就一定找不到工作。工作與金錢都不會從天而降的!」。 你可多些到勞工處search工作,這裡的職員可替你轉介工作。你亦可在勞工處找「僱員再培訓課程」資料讀住先,幫自己增值下先。你也可以申請「交通費支援計劃」,一是求職交通費支援,每次實報實銷。如果當你找到工作,而工作的月入不超過HK$6,500,都可申領在職交通費津貼共HK$600,為期24個月。 找到工作便可自力更生,你只欠這一步,千萬不要氣餒!

其他解答:

無入息不能申請公屋啊. 我見中環大家樂請人, 什麼工都做 , 當慮積經驗 . 人工底也算自食其力, 好過零收入. 等經濟好轉再找工啦!|||||哥哥 唔好咁快灰心啦。 去搵下工做啦。黃大仙訐記請人丫[ 賣果汁個間 ]|||||你先得20歲,拎綜援??唔好咁睇唔起自己啦,雖然你聽覺有問題,唔係完全聽唔到野加麻。
arrow
arrow

    gbu94mz95e 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()